بازی های آنلاین ایرانی

بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
اکبر شفیع زاده
22:11
شنبه 30 دی 1391

بازی های آنلاین این روزها بسیار فراگیر شده اند و طرفداران زیادی دارند. طراحان ایرانی نیز از موج بازی های آنلاین عقب نمانده اند و بازی های مختلفی را در سطح نت طراحی کرده اند. این بازی ها در سبک های متفوت هستند اما غالبا آن ها را در سبک استراتِیک می بینیم.

در این مطلب نگاهی خواهیم داشت به 5 بازی آنلاین ایرانی که می توانید آن ها را در فضای اینترنت انجام دهید و از آن ها لذت ببرید:

بازی کلاب فوتبال من


شما در کلاب فوتبال من می توانید با ساخت تیم خود, مدیریت صحیح, شرکت در لیگ ها, برنده شدن, کسب درآمد و صعود به لیگ های بالاتر, خودتان را مطرح کنید و استعداد مربیگریتان را محک بزنید.

در این بازی شما بعد از ساخت هر تیم وارد هرم لیگ ها می شوید و در آنجا باید بازیکنان خودتان را طوری تنظیم کنید که بتوانند دیگر تیم های لیگ را شکست داده تا به مرحله های بالا صعود کنند. در این بازی شما می توانید از سیستم خرید و فروش بازیکن ها استفاده کنید تا بهترین نتیجه را لیگ بگیرید.
 


در کنار مسئولیت های مربیگری شما مسئولیت هایی مانند تنظیم وضعیت استادیوم، وضعیت طرفداران و حتی خرید و فروش مربی بدنساز و یا پزشک تیم نیز بر عهده دارید.



این بازی یکی از محبوب ترین و همچنین زیباترین بازی های آنلاینی است و نیاز به زمان زیادی ندارد و تنها در چند دقیقه می توانید تیمتان را کاملا سر و سامان دهید.



بازی دنیای تاواری


دنیای تاوری یک بازی واقعی پیوسته و اینترنتی با سیستم مستقل گسترده و دستورالعمل های لایه ای است .در این بازی به طور تخمینی شما 20 نوع ساختمان، سیستمهای دفاعی متفاوت، هواپیمای در حال پرواز ، واحدهای زمینی -25 نوع کلی طراحی شده را دارید.




یک سیستم بی همتای مهاجرتی درست شده است که به بازیکنان موقعیت سکون در سیاره ها، شامل 8 جزیره در هر سیاره را می دهد. در این بازی ابتدا سیاره و جزیره خودتان را انتخاب می کنید سپس وارد بازی می شوید. در حین بازی راهنمایی های لازم به شما داده می شود.



بازی عصر پادشاهان

عصر پادشاهان یک بازی ایرانی تحت اینترنت است. برای بازی کردن نیاز به نصب برنامه خاصی روی کامپیوتر شما نمی باشد و کافی است که مطابق آموزش این راهنما یک اکانت کاربری برای خود در بازی ایجاد نمایید و به عنوان یک پادشاه جوان هیجان یک دنیای پر مخاطره و اسرار آمیز را تجربه نمایید. این بازی رایگان و در سبک تاریخی-نظامی، بر اساس یک داستان تخیلی تاریخی تولید شده‌ است.



در این بازی شما به عنوان یک پادشاه شجاع تلاش می کنید با ایجاد امپراتوری قدرتمند و ارتشی عظیم به مبارزه با شیاطین برخیزید و در این میان جنگ‌هایی بزرگ شکل خواهد گرفت و دلاوران و قهرمانانی همچون شما با شکست شیاطین نام خود را در کتیبه جاودان قهرمانان ثبت کرده و به جوایز نقدی هر دوره از بازی دست می‌یابند.




برای ثبت نام در بازی کافی است در سایت بازی دکمه "شروع بازی" را کلیک کنید و یکی از سرورهایی که هنوز ثبت نام در آنها فعال می باشد را انتخاب نمایید. با ورود به صفحه لاگین آن سرور، روی دکمه "یک اکانت کاربری بسازید" کلیک کنید تا وارد فرم ثبت نام شوید و با تکمیل این فرم، می توانید مالک یک اکانت در بازی عصر پادشاهان شوید و بازی را به عنوان یک پادشاه جوان آغاز نمایید.



بازی جنگ خان ها

جنگ خان ها یک بازی گروهی آنلاین نقش گزاری است (MMORPG) - شما نیاز به دانلود هیچ چیزی ندارید! نام نویسی تنها یک دقیقه زمان خواهد برد و شما می توانید بازی خود را آغاز کنید. در این بازی قرون وسطایی شما قادر خواهید بود از بین 12 نژاد منحصربفرد نژاد خود را انتخاب نمایید، از استراتژی های پیچیده برای نبردهای خود استفاده کنید و 16 یگان مختلف جنگی و محاصره ای را آماده نمایید، 12 یگان ویژه، ساختمان های متنوع، 13 مهارت و ویژگی های بسیار دیگر. همه این موارد برای شما یک سرگرمی ممتاز را تضمین می کند، اما این زقابت در بعضی مواقع ممکن عرق را بر پیشانی شما بنشاند.




این بازی در نمایشگاه های مختلف بازی توانسته است جوایز گوناگون را دریافت کند که یکی از مهمترین آن ها جایزه بهترین بازی استراتژیک قرون وسطایی است.



بازی آسمان دژ

آسمان دژ یک بازی MMO می‌باشد. که توسط  شرکت ایرانی با نام، توسعه‌گرشبیه ساز تولید شده است. این بازی به دو زبان فارسی و انگلیسی عرضه شده است. تا به حال یک منظومه‌ی تست و ۴ منظومه‌ی رسمی به پایان رسیده است و بازی در حال حاضر در منظومه‌ی پنجم با نام راما و ششم با نام کدونیکس در جریان است.




این بازی نیازی به دانلود ندارد و به صورت آنلاین، فقط با مراجعه به سایت بازی می‌توانید بازی را شروع کنید. در این بازی شما با دنیا در سال‌های دور آشنا می‌شوید، مفاهیم علمی بسیاری از فضا و آینده می‌آموزید، قدرت اداره یک سیاره یا چندین سیاره را در خود افزایش می‌دهید. در این بازی باید بجنگید، استراتژی بچینید و در یک فدراسیون عضو شوید. با سایر فرماندهان تجارت کنید. آیتم‌هایی قدرتمند کسب کنید و با متحدانتان در مأموریتی بزرگ افتخار بیافرینید.





تعداد بازدید از این مطلب: 5019
موضوعات مرتبط: سایت بازی آنلاین , ,
بازدید : 5019

می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
علی در تاریخ : 1393/6/4/akbardownload - - گفته است :
خیلی خوب بود
پاسخ:خواهش


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









دوستان عزیز کدام گزینه را می پسندید؟

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



با سلام به شما دوستان عزیز. شما میتوانید با دانلود بازی های کامپیوتر و بازی کردن تعدادی بازی آنلاین ساعت های زیادی مشغول بازی کردن شوید شما می توانید با نظرات خود هر بازی را که می خواهید در نظرتان بنویسید و ما خیلی سریع آن بازی را در اختیارتان قرار می دهیم در واقع ما یکی از بزرگترین وبلاگ هستیم هیچ وبلاگی تا الان نتوانسته است مانند این وبلاگ 732 نظر و تعدادی نظر خصوصی با فقط 215 مطلب جمع آوری کرده است فقط میخواستم بگم که در قسمت نظرات از طریق فرم بنویس که میخوای نویسنده بشی من تو را انتخاب میکنم مانند برادرم علی شفیع زاده که نویسنده دوم است و اختیار تمام وبلاگ را دارد هر کس با مقدار مهارتش میتواند بخشی را به دست بگیرد با تشکر مدیر وبلاگ akbardownload
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر